Subject: Fwd: Pähklipesa OÜ erihoolekande ruumide ohutus ja vastavus nõuetele
From: "Janno Kell" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 12:56:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

---------- Forwarded message ---------
From: Janno Kell <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Thu 17. Oct 2024 at 12.07
Subject: Pähklipesa OÜ erihoolekande ruumide ohutus ja vastavus nõuetele
To: Jana Aguraiuja <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Cc: Tarmo Peterson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, Kristiina Padu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Päästeamet

Lp Jaana Aguraiuja

Lp Aivar Kukk

Meieni on jõudnud informatsioon (läbi meie erihoolekandeasutuses klientideks 
olevate perede), et osad lapsevanemad on asutamas konkureerivat asutust 
Tabasalu kooli ja Meriküla Spordikeskuse ruumides (äriühingu Pähklipesa OÜ 
kaudu). Kahjuks seisame silmitsi olukorraga, kus Pähklipesa OÜ taga seisvad 
isikud meelitavad meie olemasolevaid kliente enda juurde, tehes seda läbi 
laimu ja ebaõige informatsiooni esitamise (nt esitatakse väiteid, et Liikva 
Päikesekodu lõpetab kohe tegevuse jne). Üheltpoolt tekib meile lahkuvate 
klientide tõttu majanduslik kahju, kuid teine pool asjast on klientide 
turvalisus ja heaolu. Meil ei ole kindlust, et seni meie hooldusel olevad 
abivajavad satuvad turvalisse keskkonda.

Olles tutvunud avalikest registritest kättesaadava infoga, ei ole kindlust 
ega teadmist, et konkreetsed ruumid on erihoolekandeasutusele sobivad, 
samuti ei leidnud ma kinnitust sellele, kas käimasolevatele 
ümberehitustöödele on olemas seaduses nõutav projektdokumentatsioon ja 
ehitusluba.

Sellest johtuvalt palun Päästeametil omapoolselt enne kooskõlastuste ja 
nõuetele vastavuse kinnituste/lubade väljastamisel kontrollida:

1.	Kas ehitustööde läbiviimiseks, samuti tuleohutuse nõuete täitmist 
puudutavas osas, on olemas nõuetekohane projektdokumentatsioon ja ehitusluba 
(sh nt paigaldatud evakuatsioonitrepile, mis juba eraldiseisvalt eeldaks 
ehitusloa olemasolu), samuti kas kõik ümberehitustööd on nõuetekohaselt 
dokumenteeritud ja seotud hoone olemasoleva ehitusdokumentatsiooniga sh 
ehitusregistris

Lugupidamisega,

Janno Kell

Juhatuse liige

SA Päikesekodu Teenused